Jag har en användare som får ett felmeddelande när hon ska svara på inlägg i forumet. Men jag förstår inte vad meddelandet innebär eller vad jag ska göra åt det... Har ni några idéer?
Så här ser felmeddelandet ut:
Fatal error: Cannot redeclare spamfiltermessage() (previously declared in /home/takeforu/public_html/forum/includes/functions_spam.php:3) in /home/takeforu/public_html/forum/includes/functions_spam.php on line 3
MVH Jejja
Problem med att svara på inlägg
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Ok, nu har jag läst på lite om MODdar. Jag har inte själv varken byggt upp eller gjort något med forumet, utan jag har skapat det via http://www.takeforum.com.
Då betyder det här nog att felet ligger någonstans hos dem och att jag inte kan göra något åt det själv?
/Jejja
Då betyder det här nog att felet ligger någonstans hos dem och att jag inte kan göra något åt det själv?
/Jejja
Aha... då är det något som Takeforum gjort med phpBB.
Dvs. även om vi vill hjälpa dig så kan inte, och om vi kunde det kan du troligen inte göra något åt det...
Kontakta Takeforum, http://www.takeforum.com/support.html
Om de vet vad som är fel och kan/vill ändra på det, så hjälper de dig säkert.
/marcus
Dvs. även om vi vill hjälpa dig så kan inte, och om vi kunde det kan du troligen inte göra något åt det...
Kontakta Takeforum, http://www.takeforum.com/support.html
Om de vet vad som är fel och kan/vill ändra på det, så hjälper de dig säkert.
/marcus
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster


