Problem med att svara på inlägg

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Jejja
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 9
Blev medlem: 2007-08-21 07:43
Svar: 0

Problem med att svara på inlägg

Inlägg av Jejja »

Jag har en användare som får ett felmeddelande när hon ska svara på inlägg i forumet. Men jag förstår inte vad meddelandet innebär eller vad jag ska göra åt det... Har ni några idéer?

Så här ser felmeddelandet ut:

Fatal error: Cannot redeclare spamfiltermessage() (previously declared in /home/takeforu/public_html/forum/includes/functions_spam.php:3) in /home/takeforu/public_html/forum/includes/functions_spam.php on line 3


MVH Jejja
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0

Inlägg av Marcus »

Filen du får felet i finns inte i phpBB 2 (2.0.22), vad har du för installation? Är ditt forum MODdat?

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Jejja
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 9
Blev medlem: 2007-08-21 07:43
Svar: 0

Inlägg av Jejja »

Det här känns ju pinsamt, men jag förstår inte riktigt vad du frågar efter... :oops: Vad betyder det att det är MODdat?

Det jag kan se i administrationspanelen, är att jag har version 2.0.21
Jejja
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 9
Blev medlem: 2007-08-21 07:43
Svar: 0

Inlägg av Jejja »

Ok, nu har jag läst på lite om MODdar. Jag har inte själv varken byggt upp eller gjort något med forumet, utan jag har skapat det via http://www.takeforum.com.

Då betyder det här nog att felet ligger någonstans hos dem och att jag inte kan göra något åt det själv?

/Jejja
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 4321
Blev medlem: 2004-01-07 22:12
Svar: 0

Inlägg av Marcus »

Aha... då är det något som Takeforum gjort med phpBB.

Dvs. även om vi vill hjälpa dig så kan inte, och om vi kunde det kan du troligen inte göra något åt det...

Kontakta Takeforum, http://www.takeforum.com/support.html

Om de vet vad som är fel och kan/vill ändra på det, så hjälper de dig säkert.

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Jejja
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 9
Blev medlem: 2007-08-21 07:43
Svar: 0

Inlägg av Jejja »

Ok, då kontaktar jag dem.

Stort tack!! :D
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst