Sökningen fann 9 träffar

av Jejja
2007-11-23 10:47
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Försvunnen huvudmeny
Svar: 11
Visningar: 8617

Nu har problemet löst sig! Min admin sa att han hittade nån ruta med "Meny editor" eller nåt sånt och klickade i den rutan. Då kom hela min huvudmeny tillbaka!
Jag tipsade honom om att regga sig här i allafall, eftersom man får så bra hjälp om man har problem! :D

Tack!
av Jejja
2007-11-23 10:32
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Försvunnen huvudmeny
Svar: 11
Visningar: 8617

Jag ska be min admin regga sig här så kan han svara dig direkt om vad som finns eller inte. Ursäkta besväret.
av Jejja
2007-11-23 10:18
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Försvunnen huvudmeny
Svar: 11
Visningar: 8617

http://jejja.ath.cx/forumprob.jpg

Här finns en bild på hur det ser ut. Den lilla fyrkanten (bilden som hör till medlemslistan) länkar till den sida man står på i forumet.
Det är både bilder och länkar som är borta. Det skumma är att jag har kunnat se knapparna tidigare, de försvann igår, och jag ...
av Jejja
2007-11-23 09:58
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Försvunnen huvudmeny
Svar: 11
Visningar: 8617

Ja, en till hade samma problem som jag.
Admin hade det inte, han såg forumet precis som vanligt.
Om du med tema menar stilen på forumet så, ja vi hade samma, Subsilver.
av Jejja
2007-11-23 08:46
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Försvunnen huvudmeny
Svar: 11
Visningar: 8617

Försvunnen huvudmeny

Hej,

jag är användare på ett forum som kör phpBB 2.0.22, och igår försvann alla knappar i huvudmenyn för mig och en annan användare. Administratören har försökt kolla men hittar inget fel.
Är det någon av er som varit med om detta problem?

Mvh Jejja
av Jejja
2007-08-21 09:38
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Problem med att svara på inlägg
Svar: 5
Visningar: 5562

Ok, då kontaktar jag dem.

Stort tack!! :D
av Jejja
2007-08-21 09:20
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Problem med att svara på inlägg
Svar: 5
Visningar: 5562

Ok, nu har jag läst på lite om MODdar. Jag har inte själv varken byggt upp eller gjort något med forumet, utan jag har skapat det via http://www.takeforum.com.

Då betyder det här nog att felet ligger någonstans hos dem och att jag inte kan göra något åt det själv?

/Jejja
av Jejja
2007-08-21 09:06
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Problem med att svara på inlägg
Svar: 5
Visningar: 5562

Det här känns ju pinsamt, men jag förstår inte riktigt vad du frågar efter... :oops: Vad betyder det att det är MODdat?

Det jag kan se i administrationspanelen, är att jag har version 2.0.21
av Jejja
2007-08-21 08:33
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Problem med att svara på inlägg
Svar: 5
Visningar: 5562

Problem med att svara på inlägg

Jag har en användare som får ett felmeddelande när hon ska svara på inlägg i forumet. Men jag förstår inte vad meddelandet innebär eller vad jag ska göra åt det... Har ni några idéer?

Så här ser felmeddelandet ut:

Fatal error: Cannot redeclare spamfiltermessage() (previously declared in /home ...