Som komplement till moderatorer

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Gunnar_L
Gammal medlem
Gammal medlem
Inlägg: 95
Blev medlem: 2004-11-17 14:06
Svar: 0

Som komplement till moderatorer

Inlägg av Gunnar_L »

Jag skulle vilja avlasta lite jobb och samtidigt låta forumet hitta "sin egen nivå" genom att inom reglerna låta deltagarna styra vad som är lämpligt eller ej att skriva på forumet.

Jag har en idé om att en "Rapportera detta inlägg till admin"-knapp, eller nåt åt det hållet, skulle kunna vara en lösning. Finns det nåt sånt hack?

Någon som har andra bra förslag?

Mvh
Gunnar L
http://www.jaguarklubben.se/forum
Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 67
Blev medlem: 2006-09-17 20:39
Svar: 0

Inlägg av Granit »

Sök på http://www.phpbbhacks.com/ där finns ett ett antal sånna mods.
Användarens profilbild
seeyoo
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 45
Blev medlem: 2005-12-02 16:18
Svar: 0

Re: Som komplement till moderatorer

Inlägg av seeyoo »

Gunnar_L skrev:Jag skulle vilja avlasta lite jobb och samtidigt låta forumet hitta "sin egen nivå" genom att inom reglerna låta deltagarna styra vad som är lämpligt eller ej att skriva på forumet.

Jag har en idé om att en "Rapportera detta inlägg till admin"-knapp, eller nåt åt det hållet, skulle kunna vara en lösning. Finns det nåt sånt hack?

Någon som har andra bra förslag?

Mvh
Gunnar L
http://www.jaguarklubben.se/forum
Det är bara jobbigt med en sådan knapp, folk kommer trycka på den bara för att jävlas.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster