Jag skulle vilja avlasta lite jobb och samtidigt låta forumet hitta "sin egen nivå" genom att inom reglerna låta deltagarna styra vad som är lämpligt eller ej att skriva på forumet.
Jag har en idé om att en "Rapportera detta inlägg till admin"-knapp, eller nåt åt det hållet, skulle kunna vara en lösning. Finns det nåt sånt hack?
Någon som har andra bra förslag?
Mvh
Gunnar L
http://www.jaguarklubben.se/forum
Som komplement till moderatorer
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Sök på http://www.phpbbhacks.com/ där finns ett ett antal sånna mods.
Re: Som komplement till moderatorer
Det är bara jobbigt med en sådan knapp, folk kommer trycka på den bara för att jävlas.Gunnar_L skrev:Jag skulle vilja avlasta lite jobb och samtidigt låta forumet hitta "sin egen nivå" genom att inom reglerna låta deltagarna styra vad som är lämpligt eller ej att skriva på forumet.
Jag har en idé om att en "Rapportera detta inlägg till admin"-knapp, eller nåt åt det hållet, skulle kunna vara en lösning. Finns det nåt sånt hack?
Någon som har andra bra förslag?
Mvh
Gunnar L
http://www.jaguarklubben.se/forum
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster


