Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Öppet forum , hur gör jag för att Gäster ska kunna läsa på mitt forum, jag har fått det så man måste regga sig för att komma in.
Har suttit hela natten o testat men får detta inte att fungera behöver hjälp hur man gör.
forumet ligger här http://www.shrimpshop.se/forum/index.php
Har ställt in på behörigheter att dom ska kunna läsa men det funkar inte,vad ska jag göra?
så här står det då man kikar som inte inloggad på forumet Detta forum har inga kategorier det vill jag ha bort så alla kan se alla ketegorier och inlägg,hur gör jag.
Det är andra gången jag råkar ut för det här.. och man kliar sig i huvudet, men så här är det: Under gruppen Gäster så ska användaren ANONYMOUS finnas och av någon anledning så är den användaren borta från gruppen, jag har nu lagt till ANONYMOUS i din Gäst grupp, så fungerar det.
Aha ja inte undra på att jag har suttit hela natten o inte fått det att funka då, hoppas det kan ses av Gäster nu då tack för hjälpen du kunde ju fixat det med Index namnet jag har problem med samtidigt ju