Tips mod-installation
Postat: 2006-09-15 16:26
Hej!
Någon som har lite tips om installation av MOD som fixar att man kan ladda upp filer till Forumet?
Ska jag använda förmodifierade filer?
Blir själva den delen på engelska (i ett svenskt forum)?
Lite bökigt att läsa txt-filerna som följer med moden som jag laddat ned!
Mvh Rolf
Någon som har lite tips om installation av MOD som fixar att man kan ladda upp filer till Forumet?
Ska jag använda förmodifierade filer?
Blir själva den delen på engelska (i ett svenskt forum)?
Lite bökigt att läsa txt-filerna som följer med moden som jag laddat ned!
Mvh Rolf