Har installerat phpbb forum och allt var bra höll på med färgsättning och skulle skriva frågor. Då kan jag inte längre logga in på admin. Det är rätt lösen och jag har inte frames. Funderar på om jag har av misstag tryckt i under inställningar "stäng forum" där det står att man inte därefter kan logga in. Men samtidigt verkar det konstigt att man som admin ska kunna stänga ute sig själv (och därigenom alla andra). Har inte öppnat forumet än som tur är. Kan du förklara hur vi ska göra. Vi har suttit över en dag och kommer ingen vart. Alltså när jag trycker på texten längst ner"administrationspanelen" så kommer sidan" sidan kan inte visas" upp. Maila fort tillbaka så att jag inte blir tokig.
Att du skulle av misstag tryckt i under inställningar '"täng forum" vet jag att det inte beror på, för då skulle man bara få upp en "Detta forum är stängt" istället för som det är nu.
Finns alla saker på plats fortfarande. Mappen admin t.ex.
Edit: Jag såg att det var fler saker på sidan, t.ex. de som kräver att man är inloggad (t.ex. Profil) som ger en "Page not found..."
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.