installerade mod -

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

bjorn
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 2006-03-26 18:44
Svar: 0

installerade mod -

Inlägg av bjorn »

Hej!
Jag installerade en CH+ATT mod och nu när jag skall återgå till min sida visas inget upp på forumet, alla mina FORUM har försvunnit... inga kategorier förutom Who's online visas just nu,....

Vad kan jag ha gjort för fel?
min site[/url]
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

hm, det verkar fungera för mig iaf, jag kan se alla forum + inlägg
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
bjorn
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 2006-03-26 18:44
Svar: 0

Inlägg av bjorn »

av någon anledning fungerade det inte med SubSilver som val....
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Har du lagt upp template-filerna i alla template-mappar?
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
bjorn
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 2006-03-26 18:44
Svar: 0

bättre nu

Inlägg av bjorn »

Nej det var det som var felet...

Men nu kan jag inte få registrerade personer att kunna se attachement och med den nya ACP jag har begripper jag inte hur jag skall kunna dela ut den rättigheten. Bara jag som ADM kan se attach just nu... :?:
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Löste du det?
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
bjorn
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 2006-03-26 18:44
Svar: 0

Inlägg av bjorn »

Hej igen! Det har löst sig så enkelt att jag har tagit bort den MOD'en och kör standard igen med en annan Attachemnet mod istället, den andra som jag skaffade var krånglig att använda

http://www.resesidan.se/forum
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster