Hej jag undrar ifall man kan göra så att man ser att en person fått en varning??
Dom som vart medlem på fuska.se vet nog vad jag menar.
För under sin avtar och rank och allt sånt så finns det ett fönster där sånt skulle jag vilja ha går det och fixka eller??
Varnings fönster
Moderator: Moderatorgrupp
Varnings fönster
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
http://www.forum24.se/players.html
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster


