Varnings fönster

Frågor kring teman (forumets design) för phpBB 2.0.x.

Moderator: Moderatorgrupp

Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Varnings fönster

Inlägg av Yoda »

Hej jag undrar ifall man kan göra så att man ser att en person fått en varning??
Dom som vart medlem på fuska.se vet nog vad jag menar.

För under sin avtar och rank och allt sånt så finns det ett fönster där sånt skulle jag vilja ha går det och fixka eller??
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Det finns ett hack som gör detta:
http://mods.db9.dk/viewforum.php?f=4
Yellow card
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster