Hej, jag tänkte att jag skulle flytta mitt forum och i samband med detta köra in den senaste versionen av phpbb.
Men efter det att jag läst tillbaka databasen så får jag detta felet.
phpBB : Critical Error
Could not query database for theme info
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 3
Jag har googlat på det och sökt på phpbb.com om det, men jag kan inte få det att funka. Är det någon som har en aning?
Mvh
Rick
Could not query database for theme info ...
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
-
nickenyfiken
- Ny medlem

- Inlägg: 3
- Blev medlem: 2005-08-24 21:40
-
nickenyfiken
- Ny medlem

- Inlägg: 3
- Blev medlem: 2005-08-24 21:40
Hittade en annan post som jag tvivlade på innan, caset är det att webguit för att hantera återläsningen av databasen har inte gjort sitt jobb.
Det saknades info i databasen. Vissa tabeller var tomma.
Tog för givet att återläsningen av databasen inte var problemet, trodde att det var någon versions förändring som gjorde att det inte funkade.
Man lär så länge man lever.
Mvh
Rick
Det saknades info i databasen. Vissa tabeller var tomma.
Tog för givet att återläsningen av databasen inte var problemet, trodde att det var någon versions förändring som gjorde att det inte funkade.
Man lär så länge man lever.
Mvh
Rick
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster

