Du har inte laddat upp alla subSilver filer.
Hörredu, gör så här: börja om.
Börja med att skapa en mapp på
din dator som du kallar "forum".
I den mappen lägger du phpBB-filerna (
http://prdownloads.sourceforge.net/phpb ... 2.0.19.zip) - packa upp dem ur ZIP-filen!
Lägg dem så att filen config.php ligger direkt i mappen "forum".
Om du ska ha svenska språket så lägger du SPRÅKfilerna (
http://www.phpbb.com/files/releases/lan ... wedish.zip) i en mapp som du kallar language/lang_swedish/
Titta på mappen language/lang_english/, den svenska mappan måste se ut precis på samma sätt - ha samma innehåll.
Dessutom lägger du knapparna (
http://www.phpbb.com/files/releases/lan ... wedish.zip) i mappen templates/subSilver/images/lang_swedish. Samma sak här: titta på mappen templates/subSilver/images/lang_english - mappen lang_swedish ska ha precis samma innehåll ...
När du nu har detta på din dator så laddar du upp hela rasket till din server med FTP-programmet.
Viktigt: den mapp som filen config.php ligger i på servern kommer att bestämma adressen till forumet.
Om config.php alltså ligger i
http://www.dindomän.se/forum/ så kommer detta att vara adressen till forumet.
Om den ligger i
http://www.dindomän.se/phpbb-2.0.19-files/phpBB2/ så kommer DET att vara adressen.
Kör sedan filen
http://www.dindomän.se/forum-mapp/install/install.php i din webbläsare och fyll i datan som behövs.
Jag hoppas att vi kunde reda ut det hela lite ... PMa mig om det inte funkar!