Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Plötsligt slutade vår automatiska inloggning (för de som har det valet ibockat) att fungera. Samma för alla användare. Vad kan detta bero på? Ingen av moderatorerna har varit inne i Admingränssnittet på länge så jag gissar att det är serverrelaterat? Vår server ligger hos http://one.com och forumet på hppt://15mm.se
Jag har inte ändrat något nej. Tittade runt en del för att se om jag kunde hitta någon sådan inställning men gick bet. Vi kör 3.0.4 så nej inte det allra färskaste. Kan det ha med saken att göra?
Om det inte löser ditt akuta problem, så löser det en hel del annat... Alla buggar som åtgärdats sedan 3.0.4 och nu är positivt att bli av med, och en del av dem är säkerhetsbuggar.
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.