Kod: Markera allt
det g[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/sv/acp/posting.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/sv/acp/posting.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/sv/acp/posting.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/sv/acp/posting.php:1)Jag har inte rört filerna posting.php eller index.php.
Vad är felet och vad ska jag göra?
Jag undrar också följande:
Jag har satt upp ett forum åt en annan. Vi är båda Admin, men jag står som site admin i titeln, men inte den andra som egentligen äger forumet. Jag har inte gett några titlar alls, bara gett oss samma behörigheter. Vad beror det på att jag får titel men inte den andra, och hur ändrar jag? (Jag gissar under "Hantera titlar" vilket ni förstår att jag har försökt eftersom jag upptäckte felet ovan.)