Redigera inlägg?

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Ero
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

Redigera inlägg?

Inlägg av Ero »

Vilka teman har du installerade?: Orginal
Vilka MODdar har du installerat?: En Joombla brygga, RokBridge (räknas svensk översättning in på mod?)
Har du laddat ner phpBB från något annat ställe än phpBB.com eller phpBB-se.com?: Nope, .com
Vilken version av phpBB använder du?: Senaste till dags dato!
Vilken version av PHP?: 5 kommanånting
Vilken databasserver använder du och vilken version?: Vet ej, webhotell :roll:
Webbhotell/server: Surftown.se
Installerade någon phpBB åt dig, i så fall vem?: Jag själv.
Är detta en uppgradering (t.ex. 3.0.0 till 3.0.3)? I så fall, från vad till vad?: Nej.
Är det här en konvertering (t.ex. vBulletin X.X.X till phpBB 3.0.x)? I så fall, från vad till vad?: Nej.
Har du sökt angående ditt problem?: Ja, men jag hittar inget matchande (är jag en dålig sökare?)
Om du har sökt, vilka söktermer försökte du med?: redigera, redigera inlägg / redigera inlaegg

Berätta om ditt problem: Jag hittar ingen redigerknapp på inläggen! Jag hittar inte vart jag ändrar så man kan få fram ändra-knappen/länken! Spelar ingen roll om jag är vanlig användare som jag satt rättigheter på eller om jag är självaste adminen! Länken vägrar finna sig där! :evil: :evil:

Har du ett testkonto åt oss?: Kan ordnas men det lär knappast behövas för detta? :D

http://festihouse.com/bilder/redigera.png <- Bild på hur det ser ut

Hoppas man inte trampar på någora ömma tår med detta inlägg nu
Ero
Ny medlem
Ny medlem

Re: Redigera inlägg?

Inlägg av Ero »

Det var FTP-programmet som spökade! Den ville inte ladda upp svenska bilderna, extremt klantigt att inte kolla det innan jag posta! :oops: Men konstigt att det inte blir en redigeralänk istället för bild då?
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Peetra »

Vad bra att du fick opp dem. :)

Jag har inte tänkt på varför det inte blir en länk istället. Nån som vet, nu blev jag också väldigt nyfiken på detta. :wink:
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

Den ska ligga där, men sedan någon version tillbaka så klipps den bort i prosilvertemat (dold).
Vet inte om det är någon skillnad mellan Engelska och Svenska, skulle man behöva testa.....
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Skriv svar