Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag får samma fel på mitt nyinstallerade phpBB 3.0.2 jag har på one.com.
Hittills har jag bara 4 reggade användare så det borde väl inte vara någon begränsning hos one.com eller?
Jag får inte igenom nått mail via one.com med deras SMTP (customer-smtp.one.com port 2525).
Orkar inte kolla mer på SMTP för det "ska" ju gå med phpBB's mail-modul. Det funkar ju kalas med phpBB 2 på samma hotell...
ONE, står inte det ordet för en eller ett, vilket då skulle innebära ett mail per gång, funderar ni inte på att byta hotell
Allvarligt, har ni pratat med deras support?
Kjell skrev:Allvarligt, har ni pratat med deras support?
Nä, jag ska göra det men just nu håller jag på att sätta upp mitt första phpBB 3 och det skiljer en hel del från phpBB 2, minst sagt!
Men det är ju märkligt att massutskick från one.com funkar med phpBB 2...