jag har en phpBB 2.1.2 uppe om nån vill titta på ACP och MCP

Diskussion av datorer, inte bara i rent tekniska aspekter utan även i politiska och filosofiska.

Moderator: Moderatorgrupp

Användarens profilbild
grön
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 43
Blev medlem: 2004-06-07 19:05
Svar: 0

jag har en phpBB 2.1.2 uppe om nån vill titta på ACP och MCP

Inlägg av grön »

http://missanpassad.net/~joakim/phpBB2 regga och övertyga mig om att du är så trevlig att du får bli admin och kolla
anton0007
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 2005-12-19 14:12
Svar: 0

Re: jag har en phpBB 2.1.2 uppe om nån vill titta på ACP och

Inlägg av anton0007 »

Länken funkar inte:(.
Besök min sida :).
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

Kan det bero på att tråden är mer än ett år gammal?

tänk först, skriv sen
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2937
Blev medlem: 2003-06-03 14:53
Svar: 0

Inlägg av Kail »

Dags att låsa. :)
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst