custom_profile_fields_1.2.0
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
custom_profile_fields_1.2.0
Jag ville ha ett sätt att lägga fler fält under profile så medlemmarna kan skriva sina adress och tel uppgifter.
Jag fick tipps på detta forum att att ladda ner ovan angivna programmet. Tyvärr lyckade jag inte. Jag är inte kunnig på php.
Jag skulle uppskatta mycket om någon tog sig tid att förklara hur jag kan fixa detta.
Forumet på hemsidan har jag under en map som jag kallade FORUM och är under roten på hemsidan.
Vänligen
N
- John Hjorth
- Extra aktiv medlem

- Kontakt:
Du har to muligheder :
1 Få MODet til at virke ved at kontrollere, at du har foretaget alle MOD instruktioner korrekt.
2 Afinstallere MODet igen.
Ad 1. : Prøv at gennemgå samtlige foretagne filændringer i dine modificerede filer endnu en gang ved sammenholdelse med instruktionerne i MODet. Hvilke(n) fileditor(er) bruger du til dette arbejde?
ad 2 : Det kommer an på hvor langt du er nået nmed MOD installationen hvordan dette gøres, så en konkret besvarelse af dette kræver yderligere oplysninger fra dig.
Tack för ditt svar.
Jag har nu lyckats att installera MOD-et men den uppträder inte som det ska.
Den nya fälten som jag anger kommer upp i profilet med möjlighet att fylla i dem men sedan när man har sparat och återgått till medlemslistan eller kollar en anv.profil så syns inget och texten man skrivit har försvunnit.
Jag vet inte vad som är felet? är det någon som har en aning?
Jag bockar i rutan för att fälte ska vara viewable för andra användare.
Hälsningar
Nedjo
- John Hjorth
- Extra aktiv medlem

- Kontakt:
T.o.m. en garvad phpBB-nörd som jag gjorde fel, så det är inte omöjligt att du gjort samma fel.
Beteendet som du beskriver stämmer i vart fall med det som jag fick när jag gjorde det felet.
/marcus