Hej!
Jag vill ha mitt forum att se mer ut som en komplett websida där forumet är en komponent.
I denna layout(?) nedan verkar man kunna ha bl.a websidor med ex. skrivna artiklar som sidor parallelt med forumet. Under samma header, här med deras logga i...
Jajustja... Det inlägget var det ju ingen normalt funtad som förstod. Än mindre jag...
Jo, om jag laddar upp EZportalen kan jag ladda upp det nu skrivna forumet med dess kategorier från dess säkkopia till den nya tomma uppladdningen av EZportalen?
Du HAR ju ett fungerade forum, korrekt?
Läs installations-anvisningen som medföljer EZ portalen.
EZ portalen lägger du TILL till ditt forum, inte omvänt.
Om jag vill ha den till någon annan template hur går jag till väga då? (om jag inte har fel så funkade väl det där tillägget bara till det temat?! eller?)
EDIT: En annan sak som jag gärna skulle vilja ha på min sida är en startsida där jag typ kan skriva nyheter och välkommstext m.m. just nu så använder jag Litevision och har forumet som första sida men skulle där vilja ha en egen startsida
Okej nu är det fixat iaf... Men det är ju bara det att det inte stämmer överens med resten utav sidan, protalen har ju sitt egna utseende men jag vill ju att det ska passa till det jag har nu, hur gör man då?
Jag hade gärna gett dig en länk. Men forumet är inte klart än, så det finns inte tillgängligt på nätet. Jag hoppas att få upp den innan sommarlovet.
Men det jag menar är att portalen har subsilver-style medans övriga delar utav forumet har XXX-syle. Och det passar inte ihop riktigt. Undrar bara hurman kan ändra utseende på portalen. (kan slänga upp screenshots annars)