Hej!
Ska de vara någon kod i config.php ? Jag har för mig det, men det var ingen kod i den, och det funkar inte nu.. det är bara vitt, någon som vet varför?
OBS!
Jag använder Plus Portal så jag är inte säker på att det ska stå samma i din config.php
Och jag vet inte vad du kan ställa till med för saker om du skriver in fel i den heller.
Det dummaste är att hela datorn är cp.. den gillar inte ftp program, så jag fick köra ALLA f iler en och en i går.. hela mappen.. tog flera timmar, och nu funkar det inte
Jag vet inte vad det är med datorn, det tar bara åratal för den och ladda upp filer.. en fil tar väl 5 min..
Så jag fick logga in på b-one och ta en och en filerna.. igår.. suck.. men jag orkar verkligen inte göra om allt igen, hatar denna datorn, men med den andra datorn funkar det.
Och, att det varit såhär hela tiden så fort jag ska ladda upp nåt med denna datorn på ett ftp program.. med den andra datorn går det, men där e inte internet just nu.. suck..
Vad kan det vara för fel? Det är inte webbhotellet, utan datorn.. det kvittar ju vart jag har hemsidan, blir alltid.. "timeout"..
Jessica skrev:Och, att det varit såhär hela tiden så fort jag ska ladda upp nåt med denna datorn på ett ftp program.. med den andra datorn går det, men där e inte internet just nu.. suck..
Vad kan det vara för fel? Det är inte webbhotellet, utan datorn.. det kvittar ju vart jag har hemsidan, blir alltid.. "timeout"..
Har du kollat så du kör "passive mode" i ftp programmet?
Det låter som en sådan inställning.. du kan logga in mot servern men varken hämta eller lämna fller för då får du time out?