Kursiv användare

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Lisali
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 205
Blev medlem: 2006-01-05 16:31
Svar: 0

Kursiv användare

Inlägg av Lisali »

Hej!

Har en användare på mitt forum vars namn är kursivt - hur kommer det sig?

Vänligen
Lisa
› Den som säger att det var bättre förr mår bättre idag än imorgon ‹
yoshy
Medlem
Medlem
Inlägg: 25
Blev medlem: 2005-10-20 13:46
Svar: 0

Inlägg av yoshy »

Denna användare har valt att vara "Dold" = Visa inte min online status (lr vad det nu heter exakt)

Men du som admin kan ändå se detta genom att användarnamnet står med "kursivt"

"vanliga" användare kan dock inte se när den "dolda" användaren är online
Min sajt
http://yoshy.serveftp.com
Nybörjare men under utveckling (=
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster