Download

Frågor kring teman (forumets design) för phpBB 2.0.x.

Moderator: Moderatorgrupp

Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Download

Inlägg av Yoda »

Hej jag har laddat hem ett skin till min sida och öppnat den med winzip där fanns en massa mappar men hur ska jag kunna lägga in skinet på min sida??
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Det får du fråga forum24 om ... det kan vi inte veta. :roll:
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
awn
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 60
Blev medlem: 2006-02-15 14:13
Svar: 0

Inlägg av awn »

Du harnog gjort det därhelt i onödan, tror inte Forum24 tillåter att duladdar upp dina egna filer, tyvärr. :(
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Som sagt, fråga dem. De kanske laddar upp det åt alla.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster