Nybörjare

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Nybörjare

Inlägg av Yoda »

Tjabba jag är en nybörjare så hur ska jag göra så det finns Rank pluppar? Så att man är på första ranken
så har man en plupp och så vidare
Kan nån hjälpa mig vore snällt
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Det ställer du in i administratorpanelen.
Ladda först upp rank-bilder (plupparna).
Sedan går du till:
Användaradministration -> Ranker
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Inlägg av Yoda »

Okej tack finns det nån bra sida men olika förslag av pluppar?
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Ja, titta på
http://www.phpbbhacks.com/graphics.php
phpBBstyles.com
forumstyles.de
freestylexl.com
phpbb-design.com
där kanske du hittar något.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Inlägg av Yoda »

Okej Tack en kan tyvär ej använda dom för min dator har inget winzip:(
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Användarens profilbild
KiiaM
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 64
Blev medlem: 2006-01-12 04:43
Svar: 0

Inlägg av KiiaM »

Om ditt forum ligger hos Forum24 så finns det några olika ranking-bilder där som du kan länka till.
Kolla i deras supportforum under Önskemål.

Hittar du andra ranking-bilder som du hellre vill ha så brukar de inte vara omöjliga på att ta hem om man talar om var zip-filen finns.
Den som inget vågar vinner inget.
Vi ses på Lyktstolpen!
Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Inlägg av Yoda »

Holger skrev:Det ställer du in i administratorpanelen.
Ladda först upp rank-bilder (plupparna).
Sedan går du till:
Användaradministration -> Ranker
Så du har jag laddad upp dom med winzip men om jag går in på ranker sen går ner till Title bild eller vad det står så är det bara ett tomt fält det finns ingen knapp bläddra eller nåt.
ska jag lägga ut bilden på internet först eller och skriva sök väggen eller vad ska jag skria i det toma fältet??
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Yoda skrev: ska jag lägga ut bilden på internet först eller och skriva sök väggen eller vad ska jag skria i det toma fältet??
Japp! Precis så ...
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Yoda
Medlem
Medlem
Inlägg: 15
Blev medlem: 2006-01-28 18:55
Svar: 0

Inlägg av Yoda »

OKej tack fixat nu
Hej admin på sidan. Sökes medlemar har bara 6st vore kul att bli lite mer. på sidan snackar vi om spel och lite sånt
http://www.forum24.se/players.html
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster