Newpost Mod
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Newpost Mod
Kan jag strippa bort all stilformatering? Jag har försökt, försökt och försökt lite till, antagligen lite för lite men då jag inte har någon erfarenhet av stilhantering i phpBB gissar jag mig fram i blindo. Så jag funderar på om någon skulle kunna strippa det eller förklara, skulle kunna vara trevligt o få mer insyn i stilhanteringen tror ja, vad man ska/kan ta bort. Kan "grundläggande" programmering i PHP, lekt en del samt gjort lite script.
Tack på förhand.
Re: Newpost Mod
Alla saker som har klammer {plockar_in saker}
Samt länkar <li><a href=".....</a>....</li>
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Testade även att använda MODden som den var skriven, omodifierad, vilket inte heller funkar.
http://friafestivalen.se/forum/ för att se forumet, grundinstallation utan att ha blivit modifierat mer än Newpost Mod. Länken ligger, som den ska, uppe till höger.
Kod: Markera allt
@define('PHPBB_INSTALLED', true);
@define('DEBUG', true);
@define('DEBUG_EXTRA', true);Men jag får inget error som jag ser. Sen uppdaterade jag även MODden med koden som du postat i andra posten i MODdens tråd, men det funkar ändå inte. Har även tömt cachen via FTP, ingen skillnad.
Men det är mycket möjligt att jag sparat dom i ett annat format utan att ha tänkt på de.