Detta är ju inte en mod men det värkade passa in bäst på min fråga.
Jag håller på med ett forum, och vill lägga till egna länkar i menyn, som går till lite olika ställen på forumet och andra addons, jag har lagt in dom i overall_header.php, dom syns som dom ska och så, men jag bli utloggad när jag använder mig av dom, jag antar att det är för att dom länkarna inte skickar med "sid" som dom andra sidorna gör t ex. "index.php?sid=massa_text" jag får dock inte fram vart dessa sätts och kan derför inte lägga med dom i länken, hur gör jag för att lägga in länken på det korrekta sättet?
Hoppas ngn kan ge mig ett snabbt svar då dom som forumet vänder sig till börjar tjöta
(Jag använder mig av phpBB 2.0.21)
//mvh jePPeOne


