Får lite problem när jag ska uppdatera från 2.0.6 till 2.0.19. Laddar hem Changed files 2.0.19 alltså och gör sen följande...
Laddar via FTP upp bl.a contrib/docs, de som ligger direkt i zip-filen.
Sen zippar jag upp 2.0.6till2.0.19-filen och zipper upp dessa och slutligen använder update_to_latest.php.
När jag sen går in på forumet står det att jag ska ta bort contrib och install vilket jag gör, efter jag gjort det och går in igen får jag detta:
hpbb_root_path . 'includes/auth.'.$phpEx); include($phpbb_root_path . 'includes/functions.'.$phpEx); include($phpbb_root_path . 'includes/db.'.$phpEx); // We do not need this any longer, unset for safety purposes unset($dbpasswd); // // Obtain and encode users IP // // I'm removing HTTP_X_FORWARDED_FOR ... this may well cause other problems such as // private range IP's appearing instead of the guilty routable IP, tough, don't // even bother complaining ... go scream and shout at the idiots out there who feel // "clever" is doing harm rather than good ... karma is a great thing ...
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/obbk/public_html/html/phpBB2/common.php:198) in /home/obbk/public_html/html/phpBB2/includes/page_header.php on line 479
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/obbk/public_html/html/phpBB2/common.php:198) in /home/obbk/public_html/html/phpBB2/includes/page_header.php on line 485
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/obbk/public_html/html/phpBB2/common.php:198) in /home/obbk/public_html/html/phpBB2/includes/page_header.php on line 486
Det ligger alltså över forumet, men forumet funkar bra i övrigt, men vill helst få bort det.
Och även om jag tar bort install och contrib innan jag går in får jag ändå samma fel.
Update_to_latest ger inga felmeddelanden.
Hoppas jag skrivit så någon förstår vad felet kan vara. Tack på förhand.