felmeddelande
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
felmeddelande
Fel
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Det kan ha att göra med PHP-versionen på servern.
Det kan ha att göra med email-inställningar (använd ett riktigt email-konto, ingen alias, för admin-mailadressen).
Det är ett fel som gör mig alldeles sjuk. Jag kan inte skicka ut mass-emails
Det kan ha att göra med PHP-versionen på servern.
Det kan ha att göra med email-inställningar (använd ett riktigt email-konto, ingen alias, för admin-mailadressen).
Det är ett fel som gör mig alldeles sjuk. Jag kan inte skicka ut mass-emails
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
-
johanlundin88
- Aktiv medlem

-
johanlundin88
- Aktiv medlem

Va bra..
Jag fattar bara inte riktigt hur man installerar den.
Jag laddade ner en zip-fil härifrån: http://mods.db9.dk/viewtopic.php?t=115 men där var ingen readme-fil eller någon installationsinformation med.
Jag fattar bara inte riktigt hur man installerar den.
Jag laddade ner en zip-fil härifrån: http://mods.db9.dk/viewtopic.php?t=115 men där var ingen readme-fil eller någon installationsinformation med.
-
johanlundin88
- Aktiv medlem

-
johanlundin88
- Aktiv medlem

Allvarligt talat tror jag inte jag vågar ändra i koden för hand så mycket.. Finns det inget lättare sätt att fixa det här på. Eller något sätt att lösa det ursprungliga problemet på?
Kan det inte ha någonting med mina e-postinställningar att göra?
Tror ni det hjälper om man använder SMTP server för epost?
Kan det inte ha någonting med mina e-postinställningar att göra?
Tror ni det hjälper om man använder SMTP server för epost?
-
johanlundin88
- Aktiv medlem

Nej, det fungerade inte med SMTP.
Kanske ska jag försöka mig på att installera autogroup då.
När man klistrar in de nya kodbitarna efter något annat, ska det vara något mellanslag då? Jag har en massa små fyrkanter på vissa ställen i min kod också ska de vara där?
Kan allting återställas, om man gör fel, om man har gjort en fullständig backup från administrationspanelen?
Varför har inte text du Holger provat att installera autogroup på ditt forum om du vill kunna skicka e-post? Eller det fungerar inte att skicka till grupper för dig?
Kanske ska jag försöka mig på att installera autogroup då.
När man klistrar in de nya kodbitarna efter något annat, ska det vara något mellanslag då? Jag har en massa små fyrkanter på vissa ställen i min kod också ska de vara där?
Kan allting återställas, om man gör fel, om man har gjort en fullständig backup från administrationspanelen?
Varför har inte text du Holger provat att installera autogroup på ditt forum om du vill kunna skicka e-post? Eller det fungerar inte att skicka till grupper för dig?
Jag har inte stört mig på detta eftersom jag inte har så många medlemmar (knappt 500). Dessutom har jag slutat med att skicka ut mass-email.
Rörande installation av modd: använd en annan editor som även klarar UNIX-radbyten.
Eller gör som jag: öppna PHP-filen i Word, bekräfta första dialogen med Ja, spara filen, bekräfta dialogen med Ja. Öppna filen i Anteckningar, ta bort de tomma raderna längst ner.
Sedan har du en ren och fint strukturerad fil.
/Holger
Rörande installation av modd: använd en annan editor som även klarar UNIX-radbyten.
Eller gör som jag: öppna PHP-filen i Word, bekräfta första dialogen med Ja, spara filen, bekräfta dialogen med Ja. Öppna filen i Anteckningar, ta bort de tomma raderna längst ner.
Sedan har du en ren och fint strukturerad fil.
/Holger
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
-
johanlundin88
- Aktiv medlem