AutoMOD

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 3 (3.0.0 eller senare).

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Skriv svar
Rebecka
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 245
Blev medlem: 2011-10-29 19:35
Svar: 0

AutoMOD

Inlägg av Rebecka »

Ska installera AutoMOD och undrar över language-mappen. Jag laddade ner svenska språkpaketet och la till sv-mappen. Kan jag ta bort en-mappen eller bör jag behålla båda?
Användarens profilbild
Sinom
Verified
Administratör
Administratör
Inlägg: 11527
Blev medlem: 2010-11-04 21:24
Svar: 14

Re: AutoMOD

Inlägg av Sinom »

Du KAN ta bort den engelska mappen men det finns inget syfte med det.
Om du nu inte är i behov utav några kilobyte på servern :wink:

- Sinom
Bild
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster