Kommer med ännu en fråga.
Jag undrar om någon vänlig hjälte på detta forum kan beskriva i detalj hur jag installerar MySqlDumper?
Det nämns väldigt ofta på detta forum och alla pratar gott om det.
Vad jag förstått så kan det tydligen ta större backuper än dem 8mb som är max via phpmyadmin? Eller?
Jag känner att sitta och ta backup via phpmyadmin och där välja en & en tar ju enormt mycket tid.
Är då MySqlDumper rätt för mig?
Jag hittade ett klipp på youtube med en guide. Där skulle man ladda ner nått som även hette appserver och skriva in lösenord etc vilket jag gjorde. Men längre än så kom jag inte,
Mvh Morgan



