Hej!
Jag har ett problem med medlemskonto. Jag har ett skript där jag kan ställa in olika medlemsnivåer i admin.
Där kan jag även ställa in prenumerationer(subscriber) för de olika nivåerna..nu till mitt problem:
Exempel: Jag vill ge en medlem som har "level1" en testmånad på "vip-level".
Jag ställer in i admin att medlemen ska prova "vip-level" med startdatum: 2009-10-18 och slutdatum: 2009-11-18 efter slutdatum kommer den att avslutas eller automatiskt återgå till level1 igen..
På medlemmsidan visas: att medlemmen har "vip-level", men inget slutdatum. När slutdatum passerat händer inget, medlemmen är fortfarande "vip"
I admin visas: uppgraderingen och slutdatum, men efter slutdatum passerat så står det fortfarande"active".
Vore tacksam för hjälp så att äntligen kan få det att fungera..
MVH // Totte
Problem med start / avslut av medlemskonto...
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Re: Problem med start / avslut av medlemskonto...
Låter som du har (minst) en MOD...
Att tidbestämma medlemskap i grupper är inte standard.
/marcus
Att tidbestämma medlemskap i grupper är inte standard.
/marcus
ursäkta...men jag förstår inte vad du menar.. kan inte kodning, vet bara att jag ställer in start/slutdatum i admin och sen ska det va klart...det startar riktigt men slutar inte ju...
mvh
mvh
Hur har du installerat detta skript. Det är en modifikation av phpBB, så jag flyttar det till MOD-kat. Finns detta nånstans på nätet, så att vi kan kolla på skriptet, ev. kan någon ur supportgruppen behöva ett testkonto osv osv, det är nog bäst att du fyller i supportmallen här, tror jag...
Kopiera mallen ur fölajnde inlägg: http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=4690
mvh peetra.
Kopiera mallen ur fölajnde inlägg: http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=4690
mvh peetra.
Möjligt, men det är uppenbart att det är en modifieringar av phpBB vi pratar om.
Vart har du hämtat ditt phpBB?
Har du installerat det själv?
Kan vara bra om du använder vår supportmall, så att du svarar på de frågor som jag har ovan och några till... det besparar både dig och oss en massa tid.
/Mar
Vart har du hämtat ditt phpBB?
Har du installerat det själv?
Kan vara bra om du använder vår supportmall, så att du svarar på de frågor som jag har ovan och några till... det besparar både dig och oss en massa tid.
/Mar