Hej
Behöver hjälp med hur jag ändrar i prosilver overall_header för att lägga en lite copyrighttext under loggan?
/Mike
Litentext under loggan
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Re: Litentext under loggan
om det är KNXforum (jordgloben vid avtaren) du undrar över?
Om jag var du skulle jag sätta in en C-symbol i bilden istället.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Har ingen jordglob på http://knxforum.se
Vill i huvudel under KNX [quote][/quote]oggan hae en copyright text.
/Mike
Vill i huvudel under KNX [quote][/quote]oggan hae en copyright text.
/Mike
Öppnar overall_header.html, för den stil som du använder, och redigerar den. Texteditorn ska klara UTF-8, t.ex. Notepad++ eller liknande.
{SITE_LOGO} står det där loggan visas, jag vet inte hur du är på HTML, så jag lämnar över resten i dina händer.
Återkom om du kör fast.
/marcus
PS!
DS!
{SITE_LOGO} står det där loggan visas, jag vet inte hur du är på HTML, så jag lämnar över resten i dina händer.
Återkom om du kör fast.
/marcus
PS!
Och till Charmander: Om det framgår att det gäller "loggan", hur kommer du på att det handlar om länkbilden för Hemsida under Avatar?charmander skrev:om det är KNXforum (jordgloben vid avtaren) du undrar över?
DS!
Jag märkte den eftersom leachim inte lade ut någon länk vid sin första inlägg.
och jordgloben i leachims avtar i denna forum syftade jag på inte att det fanns någon på KNX-forumet, nä.
dessutom är jag rätt försiktig
och jordgloben i leachims avtar i denna forum syftade jag på inte att det fanns någon på KNX-forumet, nä.
dessutom är jag rätt försiktig
Jag skrev:Jag ger mig inte in i textfilerna för att ändra något.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se