OBS!
Detta är ingen reklam tråd. Bara informera att man kan köpa domäner till pang priser!
Jag läste idag på bineros blogg att de säljer ".se" och ".nu" domäner för 25:- st. Men man får dock "bara" köpa 25/st olika domäner (både ".se" och ".nu") per person. Mycket mera deras blogg post. Någon mer som ska skaffa sig ännu mera monopol på sitt namn?
Källa: http://www.binero.se/blogg/?p=791
Binero säljer .se/.eu domäner för 25:-
Moderator: Moderatorgrupp
Re: Binero säljer .se/.eu domäner för 25:-
Dom var väl tvungna att göra något nu när Loopia säljer .se för 29:- utan att begränsa antalet domäner.

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Re: Binero säljer .se/.eu domäner för 25:-
Jeep, men man ska vänta tills julen när man får det gratis, om de inte skippar det denna julen.
Har inte så mycket tid över, men tittar in lite då och då.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst



