Youtube

Diskussion av datorer, inte bara i rent tekniska aspekter utan även i politiska och filosofiska.

Moderator: Moderatorgrupp

Gustav
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 361
Blev medlem: 2008-03-31 14:52
Svar: 0

Youtube

Inlägg av Gustav »

Hej!

Känns som att jag inte gör något annat än att skriva i denna forumsdelen... Iallafall så kan jag inte gå in på youtube... Eller rättare sagt, jag kommer in, men kan inte se på videos... Så fort jag klickar upp en video så står det.
We're sorry, this video is no longer available.
På alla videos... Eller jag har inte kolllat alla, men alla jag har försökt kolla på :wink: Någon som vet vad detta beror på?

Ha de gött!

//Alvedon
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 22:38
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Peetra »

Har du provat med omstart av datorn och med olika webbläsare från samma dator?
Gustav
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 361
Blev medlem: 2008-03-31 14:52
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Gustav »

Ja, det har jag provat.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 2097
Blev medlem: 2007-04-18 10:38
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av tumba25 »

Beror säkert på att du bara vill titta på såna videor som dom inte vill ha. Försök titta på någon snäll video som inte är copyright-skyddad.
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Gustav
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 361
Blev medlem: 2008-03-31 14:52
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Gustav »

Hmm... Nu fungerar det iallafall :D Det har pågått i flera dagar... Inte ens de filmer som kommer från skivbolagen själva gick att kolla på :|
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 22:38
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Peetra »

Jag har fått samma sak ibland på sista tiden, kom jag på nu. Då brukar jag uppdatera sidan och så funkar det igen. Det är ju förutspått att Youtube ska få hela Internet omkull, det här är nog början på slutet. :mrgreen:
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Re: Youtube

Inlägg av Holger »

Ska de radera internet?
Det har jag också gjort! Jag raderade IE-ikonen, men lik förbannat är internet kvar!
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Gustav
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 361
Blev medlem: 2008-03-31 14:52
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Gustav »

Peetra, så är det för mig med, men innan hjälpte det inte hur mycket jag än uppdaterade :| iallafall Holger... Det låter lite småmystiskt :lol: (Kunde inte låta bli x)
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 22:38
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Peetra »

Holger skrev:Ska de radera internet?
Jepps, Youtube belastar så mycket och har så stark tillväxt att den teoretiskt sett kan stjälpa hela rasket tillsammans med allt annat som accelerar. Men jag tror att Internet nog håller sig stabilt, om jag bara sover tillräckligt. Jag har en teori om att hela Internet finns i mitt huvud och att det blir ostabilt om jag är trött, nämligen. :mrgreen:
Gustav
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 361
Blev medlem: 2008-03-31 14:52
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Gustav »

Peetra skrev: Men jag tror att Internet nog håller sig stabilt, om jag bara sover tillräckligt. Jag har en teori om att hela Internet finns i mitt huvud och att det blir ostabilt om jag är trött, nämligen. :mrgreen:
Intressant teori måste jag säga :lol:
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Re: Youtube

Inlägg av Holger »

Jo, men så måste det vara! Plus att den del servrar kraschar då. Du är inte tillfälligtvis trött sådär mellan 21-22 varje kväll?
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 22:38
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Peetra »

Jag är faktiskt (förutom trött) extra stressad vid 22-23 finsk tid ganska ofta, eftersom mitt barn har ganska sena vanor. Så de kvällar jag tycker att hon borde ha somnat då, men inte gjort det, är högst troligt serverkrash-kvällar då. 8)
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Re: Youtube

Inlägg av Holger »

Japp! Dags att ändra vanor då! Det är jobbigt att behöva starta om servern varje kväll! :mrgreen:
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 3281
Blev medlem: 2007-06-09 22:38
Svar: 0

Re: Youtube

Inlägg av Peetra »

:D Jag kan skicka intresserade min PayPal-adress, så de kan skicka in pengar, då det runnit in tillräckligt, så hyr jag in barnvakt, så att jag får minimalt med stress och maximalt med sömn en tid, så ser vi om det verkligen är så. :mrgreen:
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst