Du kanske kunde kolla med webbhotellet om det finns en anledning. Jag hade ett liknande problem innan och jag mejlade och de fixade det på en gånggroggy1 skrev:Nej de godkänner inte uppladdning av cfg filer vilket gör att de rensas bort i filezilla och blir betecknade som "Misslyckade överföringar".
Ändra inlägg
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Re: Ändra inlägg
Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Jag provade ändra till *.htm å sen döpa om på mycyberways server, men det gick ju inte heller.
Skälla kan man göra, för .cfg finns i många webb-applikationer och inte bara i phpBB!Peetra skrev: Undrar just vad jag ska göra med det kontot egentligen... Hmm...
En hänvisning till den här tråden kan vara bra vid anmälan till supporten på webbhotellet....( så ska vi bita dom i örat )
Tyvärr ett amerikanskt så de lär inte förstå vad vi skriver ändå.Kjell skrev:Skälla kan man göra, för .cfg finns i många webb-applikationer och inte bara i phpBB!Peetra skrev: Undrar just vad jag ska göra med det kontot egentligen... Hmm...
En hänvisning till den här tråden kan vara bra vid anmälan till supporten på webbhotellet....( så ska vi bita dom i örat )
Om det är på ett enda ställa så kan man ju ändra det till att kalla på en TXT-fil istället.
Ingen support via PM!
.cfg hittar jag i följande filer.
includes/acp/acp_styles.php
includes/acp/acp_language.php
includes/session.php
includes/cache.php
exempel från acp_styles.php
Kod: Markera allt
$cfg_data_imageset = parse_cfg_file("{$phpbb_root_path}styles/{$imageset_row['imageset_path']}/imageset/imageset.cfg");Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
KAN fungera.
Ingen support via PM!