hjälp :S

Frågor kring teman (forumets design) för phpBB 2.0.x.

Moderator: Moderatorgrupp

Jarlen
Ny medlem
Ny medlem
Svar: 0

hjälp :S

Inlägg av Jarlen »

hejsan, jag gjorde ett forum till våran hemsida.( awatars hemsida ) Men jag kan inte gör något, inte ända några bilder eller någon "layout". Jag ahr läst att man ska "installera" och sen ändra i mappar!? jag har inte installerat något...? Jag har iaf lyckats logga in med admin användaren... snälla svara.. :roll:

//jarlie[/url]
neonodia
Gammal medlem
Gammal medlem

Inlägg av neonodia »

Hmm Jag förstår inte riktigt. Du säger att du lyckats logga in med ditt användar namn. Men "typ" inte mer. Men ändå så har du lagt till flera olika forums rum. Vad är det du inte kan ändra? Header loggan där det står B-one? Är det bara forumet du menar eller menar du index sidan?

Edit: Såg att du har ett gratis forum med så gott som inga egna inställnings möjligheter. ! det är nog där problemet ligger!
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Marcus »

Forum24.se har tagit bort en massa möjligheter för dig att sköta forumet, och därför är det ingen idé att vi försöker hjälpa till... för våra råd kan tyvärr vara helt fel, på grund av deras ändring.

Skaffa konto på något bra webbhotell, och installera en egen kopia av phpBB... så ska du se att du kan få ordning på alla problem... med vår hjälp.

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Skriv svar