Är detta en hoax?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Är detta en hoax?
Hello, phpBB's new version ( 3.0.8 ) is now available .We recommend that you update your forum to fix some security bugs in earlier versions . We provide paid services , Beside updating your forum we can : + Design for you a professional unique style with completely new icons and imagesets. + Install any MODs you like whatever its number or complexity. + Update your phpBB2 to phpBB3 with its many features . + Solve any problems that may face you in this moment. If you are interested , please reply this email and we will send to you our resume . Thank you.
Avsändare är phpbbspprt840@gmail.com
Jo, jag vet det är en dum fråga, men jag måste ställa den.
Mvh
Anders
Re: Är detta en hoax?
Jag har alltid synen "om jag vill ha hjälp så söker jag efter den själv".
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Jag fick med mailet och var först intresserad. Men sen började jag undra vad det verkligen handlade om
Jag hittar min support på detta forumet
Mvh Morgan
Tack för snabbt svar. Jag delar din syn helt och hållet, Kjell.Kjell skrev:Jag har alltid synen "om jag vill ha hjälp så söker jag efter den själv".
De svar jag fått bekräftar vad jag själv anade.
Mvh
Anders
Det vanligaste är supporten som ges i vårt forum där ni själva är medverkande och gör alla förändringar som krävs från våra tips och råd, vilket naturligtvis är helt utan kostnad.
Vår support bygger på frivillighet och kan ta lite tid att få ett svar som önskas, men svar brukar komma.
Är det den gängse umgängestonen här? Det var länge sedan och jag vet inte om det känns helt bekvämt.. Men det känns klart bättre än alla SMS-förkortningar och anonyma inlägg som grasserar annorstädes.
Annars tack för svar,
på återhörande
Anders
Se saker globalt
Men om vi ska tvista om NI, DU, VI form, så vill jag nog lägga den här tråden i en annan korg
Ärligt talat gör redan mailadressen att jag inte reagerar och markerar det som spam.
Ingen support via PM!
I den tråden ber phpbb.com också om att få rapporter till adressen spoof[ät]phpbb.com om liknande brev.
// Peetra.