Hur får jag ämnestiteln först i titellisten?

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Användarens profilbild
Baby Nemo
Medlem
Medlem
Svar: 0

Hur får jag ämnestiteln först i titellisten?

Inlägg av Baby Nemo »

Hur ändrar jag så att ämnestiteln står först i titellisten när jag läser ett ämne. Såhär ser mitt testforum ut: http://states.vacau.com/index.php

När jag är på startsidan så står det "Test - Mozilla Firefox" i titellisten, vilket är helt korrekt. Går jag däremot in och läser ämnet "New topic test", så står det "Test - View Topic - New topic test - Mozilla Firefox", men jag vill att det ska stå "New test topic - Test - Mozilla Firefox" ("Test" är alltså namnet på mitt forum). Hur fixar man det?

Jag vill alltså att ämnestiteln ska komma först, samt att "view forum" ska försvinna.
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Svar: 0

Re: Hur får jag ämnestiteln först i titellisten?

Inlägg av Peetra »

Fyll gärna i supportmallen, det där ser lite speciellt ut... :)
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Svar: 1

Re: Hur får jag ämnestiteln först i titellisten?

Inlägg av Holger »

Visa din overall_header.html
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar