Nån som kan hjälpa med Topic Anywhere?

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Maciver
Medlem
Medlem
Svar: 0

Nån som kan hjälpa med Topic Anywhere?

Inlägg av Maciver »

Kanske inte rätt plats, jag vet inte (flytta på det annars)

Håller på att försöka "installera" Topic Anywhere.
Kopierar in de filer på de platser där de ska vara och sen surfar jag till configurations sidan, då börjar problemen.

I början av sidan finns en massa felmeddelanden:
"Warning: Failed opening './language/lang_swedish/lang_topics_anywhere.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php on line 74

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php:74) in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/includes/page_header.php on line 474

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php:74) in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/includes/page_header.php on line 476

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php:74) in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/includes/page_header.php on line 477"

Vad saknas eller är fel där?

Jag får ingen text framför de platser där jag ska göra ett val.

Jag ser texten till de rutor där jag ska bocka i.

Jag kör phpBB 2.0.8 med svensk översättning.

Snälla hjälp mig och ta det enkelt (har inte hållit på så länge med detta)
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support

Inlägg av PazZze »

har du en lang_topics_anywhere.php i den mapp där det svenska språket ligger instalerat, phproot/language/lang_swedish/

annars kanske du ska prova att läga dit en fil/installera med engelsk språk.
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Maciver
Medlem
Medlem

Inlägg av Maciver »

Det gjorde susen, tackar
Skriv svar