Nån som kan hjälpa med Topic Anywhere?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Nån som kan hjälpa med Topic Anywhere?
Håller på att försöka "installera" Topic Anywhere.
Kopierar in de filer på de platser där de ska vara och sen surfar jag till configurations sidan, då börjar problemen.
I början av sidan finns en massa felmeddelanden:
"Warning: Failed opening './language/lang_swedish/lang_topics_anywhere.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php on line 74
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php:74) in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php:74) in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/topics_anywhere.php:74) in /home/userA/a0176000/public_html/mindomän/forum/includes/page_header.php on line 477"
Vad saknas eller är fel där?
Jag får ingen text framför de platser där jag ska göra ett val.
Jag ser texten till de rutor där jag ska bocka i.
Jag kör phpBB 2.0.8 med svensk översättning.
Snälla hjälp mig och ta det enkelt (har inte hållit på så länge med detta)