kommer inte åt ACP
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
kommer inte åt ACP
Jag får följande meddelande:
Du har inte administrationsbehörighet och kan därför inte visa administrationspanelen.
Re: kommer inte åt ACP

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Inga extra moddar installerade
Temat är en version av prosilver som vi har modifierat, dock har det alltid fungerat tidigare och vi har inte gjort några ändringar sedan sist det fungerade.
Databas: mysql
PHP Version: 5.2.8
Rensa Forumcache nere till höger i forumet?
Rensa webbläsarens cache?
Det har fungerat tidigare, ypperligt!! Tills idag, när vi skulle logga in i forumet. Vi loggar alltså in, som admin och när vi sedan är inloggade så går vi längt ner till adminpanelen och klickar på den, då står det att vi inte har administrationsbehörighet för att komma in i adminpanelen. Det är mycket konstigt detta!! Det har, som jag sa tidigare fungerat utan några som helst problem, först idag började det krångla helt och hållet för oss.
Jag tror fortfarande att det är nåt med sessionerna. Har ni alla samma webbläsare? Prova från en annan webbläsare.
Jag kan prova logga in i ACP om du vill, men då måste jag ju få ett pm av dig med lite mer uppgifter, url och login.
Peetra.

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Dock så har vi just nu löst problemet.
Det var så att vi, av någon anledning, hade råkat skrivit över filen "login_body.html" med en fil innehållande vårt eget login formulär.
Vi ber om ursäkt för att vi tog upp er tid.
Tack för hjälpen!