Sida 1 av 1

jag har en phpBB 2.1.2 uppe om nån vill titta på ACP och MCP

Postat: 2004-06-10 15:31
av grön
http://missanpassad.net/~joakim/phpBB2 regga och övertyga mig om att du är så trevlig att du får bli admin och kolla

Re: jag har en phpBB 2.1.2 uppe om nån vill titta på ACP och

Postat: 2005-12-19 14:20
av anton0007
Länken funkar inte:(.

Postat: 2005-12-19 22:57
av PazZze
Kan det bero på att tråden är mer än ett år gammal?

tänk först, skriv sen

Postat: 2005-12-20 15:57
av Kail
Dags att låsa. :)