jag har en phpBB 2.1.2 uppe om nån vill titta på ACP och MCP
Postat: 2004-06-10 15:31
http://missanpassad.net/~joakim/phpBB2 regga och övertyga mig om att du är så trevlig att du får bli admin och kolla
phpBB-support, snack och diskussioner på svenska
https://www.phpbb.se/forum/