Sida 1 av 1

Rösta utan reg

Postat: 2006-09-20 08:57
av roffe
Hej!
Jag lyckas inte i forumrättigheter ställa in så att alla kan rösta, utan registrering. Skapa omröstning verkar däremot funka.
Jag ställer in "alla" men det står fortfarande reg efter att jag skickat :?:
Någon som vet?
Mvh Rolf

Postat: 2006-09-20 12:16
av PazZze
då måste du ladda hem en modd för att tillåta dom som är gäster att rösta... vet dock inte vad den heter just nu... kan försökta ta reda på det sen...