Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag undrar om någon här vet hur man gör en knapp? Som ni ser i den uppladdade bilden längst ner till vänster så står det "skapa en ny tråd". Det känns lite otydligt. Jag skulle gärna vilja ha en stor knapp i vilken man skriver "skapa en ny tråd" eller på andra ställen "svara på tråd" osv.
Jag ser ingen upppladdad bild, men jag föreslår att du använder de färdiga svenska knapparna som finns att hämta för prosilver och subsilver2 på http://phpbb.com/languages
Har nämnt det här i en annan tråd och över telefon.. men som jag förstår det här så är ni olika ansvarsområden när det gäller innehåll och grafik/kodning, det är bra om då båda är med här i forumet. Det som marcus nämner är exakt det jag har nämnt för dig på telefon.