Symantec block på portalsidan

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Bohemen
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 58
Blev medlem: 2004-04-04 03:36
Svar: 0

Symantec block på portalsidan

Inlägg av Bohemen »

Om man använder denna funktion http://securityresponse.symantec.com/av ... dicate.cgi

Hur kan man få blocket att vara smalare

Kolla här vad jag menar.......detta är bara en testsida http://www.swedtech.mine.nu/kiss/
Användarens profilbild
ArreliuS
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 61
Blev medlem: 2003-11-02 18:29
Svar: 0
Kontakt:

Inlägg av ArreliuS »

Tror inte att du själv kan styra hur bred den ska vara om du bara inkluderar den koden som du får där.
Error-404.se - ClanAdmin Tools - arrelius.se
"Att inse att man är okunnig är ett bra steg mot kunskap" - Benjamin Disraeli
Bohemen
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 58
Blev medlem: 2004-04-04 03:36
Svar: 0

Inlägg av Bohemen »

Hade det på känn......synd :cry:

Men tack iallafall :D
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster