EZ portal nyhet

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Gaztro
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

EZ portal nyhet

Inlägg av Gaztro »

Det finns nåt slags "prefix" man ska lägga till efter en länk till en tråd i forumet.. så ska detta inlägg komma fram som nyhet mitt på sidan istället för själva tråden..

Nån som har detta prefix, har sökt och sökt nu efter den guide jag hade till det. Men hittar den bara inte! Sökt på smartors site som bara den..
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support

Inlägg av PazZze »

menar du så att du får fram hela inlägget eller hela tråden på en separat sida?

http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... 9162#19162 <- gör så du ser tex. ditt inlägg ovan.. men jag vet inte vad du menar så jag gissar lite...
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Gaztro
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Gaztro »

Va inte riktigt det jag menade.

Jag har ju själva portal sidan som startsida. Sen läste jag i nån informationsfil nånstans att man kan länka till ett foruminlägg... så kommer det fram på startsidan... alltså själva portalsidan...

Har portalsidan uppdelad i tre kolumner och nyhetsraden i mitten. Och när jag då länkar till ett foruminlägg ska det komma fram på samma sätt som en nyhet kommer fram när man klickar "läs mer" på nyheten..
Gaztro
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Gaztro »

Är det jag som är ute och cyklar eller finns det något sätt man kan göra för att få fram ett foruminlägg så det visas precis som när man klickar "läs mer" på en nyhet... ?
Användarens profilbild
yuriman
Medhjälpare
Medhjälpare

Inlägg av yuriman »

Gaztro skrev:Är det jag som är ute och cyklar eller finns det något sätt man kan göra för att få fram ett foruminlägg så det visas precis som när man klickar "läs mer" på en nyhet... ?
menar du att man ska ha en kategori som heter te.x Nyheter och allt som du skriver kommer med på portalen
Skriv svar