Rösta utan reg

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

roffe
Medlem
Medlem
Inlägg: 21
Blev medlem: 2006-07-30 11:02
Svar: 0

Rösta utan reg

Inlägg av roffe »

Hej!
Jag lyckas inte i forumrättigheter ställa in så att alla kan rösta, utan registrering. Skapa omröstning verkar däremot funka.
Jag ställer in "alla" men det står fortfarande reg efter att jag skickat :?:
Någon som vet?
Mvh Rolf
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

då måste du ladda hem en modd för att tillåta dom som är gäster att rösta... vet dock inte vad den heter just nu... kan försökta ta reda på det sen...
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster