Jag lyckas inte i forumrättigheter ställa in så att alla kan rösta, utan registrering. Skapa omröstning verkar däremot funka.
Jag ställer in "alla" men det står fortfarande reg efter att jag skickat
Någon som vet?
Mvh Rolf
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster