Hej jag uppdaterade mitt phpBB2 forum sedan när jag loggade in och skulle skriva ett inlägg märkte jag att det ståd under mitt namn "Antal Inlägg: 0" men alla mina inlägg finns som jag har gjort! men det står 0 det fattar inte jag....
hur ändrar man nummren på inläggen?! behöver hjälp!!
har letat i Admin Control Panel men kan inte fatta vart man ändrar det! Om man skall Installera ett hack för att ändra inläggets nummer så skriv en länk till hacet så jag kan göra hacket på mitt forum!!
För jag tror att jag har sett innan att man kan ändra nummer på inlägg men jag kommer inte ihåg vart!!
jsg gick in på phpmyadmin och tryckte på "phpbb_users" och vad skall jag göra sedan? för det kommer upp med en lista med olika namn. men det kommer inte namn på olika användare!
Nej, databasen och dess administrering har inget med själva phpBB att göra.
Du kan göra på två sätt:
- se efter i din config.php-fil. Där står databas-serverns adress samt användarnamn och lösenord. Om du har tur så leder adressen direkt till phpmyadmin.
ELLER
- fråga ditt webbhotell.
EDIT: sorry, du svarade samtidigt. Ska kolla på ditt nya inlägg ...
fillekille skrev:jsg gick in på phpmyadmin och tryckte på "phpbb_users" och vad skall jag göra sedan? för det kommer upp med en lista med olika namn. men det kommer inte namn på olika användare!