Sökningen fann 40 träffar

av rallar3
2006-02-12 17:59
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Bild
Svar: 4
Visningar: 3684

Men pilen är en .png inte en .gif
av rallar3
2006-02-12 05:05
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Bild
Svar: 4
Visningar: 3684

Bild

Var ändrar man denna bild Bild för jag vill ha denna Bild
av rallar3
2006-02-12 01:45
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Färger?
Svar: 3
Visningar: 3838

Färger?

Totalt 1 användare online :: 0 registrerade, 1 dold och 0 gäster. [ Administratör ] [ Moderator ]


Hur ändrar jag detta till någon annan färg?
av rallar3
2006-02-03 18:03
Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
Tråd: RT Gold till phpbb plus
Svar: 1
Visningar: 3717

RT Gold till phpbb plus

var kan man ladda ner "RT Gold" till phpbb plus?
av rallar3
2006-02-03 08:38
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: phpbb plus "LÖST!"
Svar: 0
Visningar: 2111

phpbb plus "LÖST!"

När jag ska installera phpbb plus så får jag detta meddelande

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, "Mail" and inform them of the time the error occurred, and anything you ...
av rallar3
2006-02-01 15:03
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Vad heter den...
Svar: 2
Visningar: 3097

Vad heter den...

Vad heter den mod som gör så fort man skriver ett inlägg (Som Admin) så hamnar den som en nyhet???
av rallar3
2006-02-01 11:14
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Banner Script
Svar: 2
Visningar: 3106

Banner Script

Finns det ett script som gör att den bytter "Banner Bild" så fort dom bytter sida ????
av rallar3
2006-01-14 13:45
Kategori: phpBB 2 - Översättning
Tråd: Orion
Svar: 1
Visningar: 3673

Orion

Någon som skulle kunna Översätta detta till Svenska?




Här kan ni ladda ner den: http://rallar3.mine.nu/dlcenter/swedish.rar




Mvh: RaLlAr3 :lol:
av rallar3
2006-01-10 00:57
Kategori: phpBB 2 - Översättning
Tråd: Vad betyder "impressum"?
Svar: 3
Visningar: 6840

Vad betyder "impressum"?

vad betyder "impressum"?
av rallar3
2006-01-06 22:12
Kategori: phpBB 2 - Översättning
Tråd: attach_mod_241
Svar: 4
Visningar: 10781

attach_mod_241

Finns det svenska till attach_mod_241?


Och var kan men hitta den?
av rallar3
2006-01-03 20:30
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: phpBB2_plus_1.52_2018
Svar: 6
Visningar: 5883

jag försöker installera på min server
av rallar3
2005-12-27 11:48
Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
Tråd: Hur ändrar man...
Svar: 2
Visningar: 4084

Hur ändrar man...

Jag har laddat hem en Gästbok till min Hemsida...

Och det jag undrar är hur man ändrar bakgrunds färg till Svart ?


.forText {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 10px;
color: #333333;
line-height: 20px;
padding-left: 10px;
padding-right: 10px;

}

.forHeader ...
av rallar3
2005-12-25 04:41
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Hur ändrar man...
Svar: 6
Visningar: 5652

Sry om jag tog bort....




//Men då ska ni ju göra så att man inte kan ta bort :lol:
av rallar3
2005-12-24 12:49
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: phpBB2_plus_1.52_2018
Svar: 6
Visningar: 5883

mmmm?

När jag ska installera så får jag detta

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, admin@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have ...
av rallar3
2005-12-24 10:20
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: phpBB2_plus_1.52_2018
Svar: 6
Visningar: 5883

Hur installerar man "phpBB2_plus_1.52_2018?

Om jag laddar hem "phpBB2_plus_1.52_2018"


Hur ska jag göra nu?