Sökningen fann 10 träffar
- 2006-09-25 19:56
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Tibia!
- Svar: 8
- Visningar: 13412
- 2006-09-08 07:50
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Tibia!
- Svar: 8
- Visningar: 13412
- 2006-09-08 07:49
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: Template
- Svar: 1
- Visningar: 3150
Template
Hej min Template saknar "Confirmation code"
Allså hella den delen är borta
kolla http://www.samir.se/lr/index.php försök Registrera själv
Skulle någon vill hjälpa mig att fixa detta problemt?
Allså hella den delen är borta
kolla http://www.samir.se/lr/index.php försök Registrera själv
Skulle någon vill hjälpa mig att fixa detta problemt?
- 2006-08-03 16:46
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Index Mod
- Svar: 1
- Visningar: 2830
Index Mod
Hej! Jag skulle vi ha hjälp med att få tag på en Index mod
som ser ut så här:

som ser ut så här:

- 2005-12-16 14:52
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Profil bild
- Svar: 14
- Visningar: 16462
- 2005-11-22 18:57
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Profil bild
- Svar: 14
- Visningar: 16462
- 2005-11-21 22:38
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Profil bild
- Svar: 14
- Visningar: 16462
- 2005-11-21 21:02
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Profil bild
- Svar: 14
- Visningar: 16462
Åh! tack det funkar!
Eee! nu undrar jag bara hur jag gör så att man kan ladda upp så här:http://www.samir.se/ojapa.PNG <---- här är bilden tyck på bilden för att see vad jag mennar
Eee! nu undrar jag bara hur jag gör så att man kan ladda upp så här:http://www.samir.se/ojapa.PNG <---- här är bilden tyck på bilden för att see vad jag mennar
- 2005-11-21 18:47
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Profil bild
- Svar: 14
- Visningar: 16462
- 2005-11-21 00:58
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Profil bild
- Svar: 14
- Visningar: 16462
Profil bild
Hej jag skulle villa vet om det är möjligt att kunna ha en profi bild när man regestrat sig eller går in på sin så kallad "Profile edit".. allså på min hemsida http://www.samir.se så att mina medlemar kan ladda upp en bild på sig själv eller nått sånt! och att den bilden man har också är brevid ...
