Sökningen fann 4 träffar

av soldierblue
2006-04-27 10:43
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Hjälp Mailen!
Svar: 1
Visningar: 1572

Hjälp Mailen!

Dettsa felmeddelande får jag när jag skickar efter lösen !

Ran into problems sending Mail. Response: 502 Error: command not implemented

DEBUG MODE

Line : 126
File : smtp.php


Har rätt inställningar till mailservern och den mailservern fungerar normalt!

Snälla hjälp!
av soldierblue
2005-09-30 23:57
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: HJÄLP!!! Username???
Svar: 4
Visningar: 3682

HJÄLP!!! Username???

Har stängt av Html i admin controll panel hjälpe inte!
Det var väl där du menade?
Undrar var jag sätter in koden som finnns i filen du länkade till vilket dokument skall detta in på ?
Min phpbb finns under phpnuke!


Tackar så mycket på förhand!

Conny!
av soldierblue
2005-09-30 23:46
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: HJÄLP!!! Username???
Svar: 4
Visningar: 3682

HJÄLP!!! Username???

Tackar för svaret men vart stänger jag av html i ACPn och vad e ACPn?

Tack en än gång !

Conny!
av soldierblue
2005-09-29 22:47
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: HJÄLP!!! Username???
Svar: 4
Visningar: 3682

HJÄLP!!! Username???

mina medlemmar kan inte använda tagen i clan namnet ex. =<[CLAN]>=Svenne? Varför detta?

Hur gör jag så att man kan använda taggen?

Finns det en annan lösning att man har ett inloggningsnamn till login men ett annnat som syns som Alias?

Hjälp!

SoldierBlue!!
Tackar på förhand!