Dettsa felmeddelande får jag när jag skickar efter lösen !
Ran into problems sending Mail. Response: 502 Error: command not implemented
DEBUG MODE
Line : 126
File : smtp.php
Har rätt inställningar till mailservern och den mailservern fungerar normalt!
Snälla hjälp!
Sökningen fann 4 träffar
- 2006-04-27 10:43
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Hjälp Mailen!
- Svar: 1
- Visningar: 1572
- 2005-09-30 23:57
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: HJÄLP!!! Username???
- Svar: 4
- Visningar: 3682
HJÄLP!!! Username???
Har stängt av Html i admin controll panel hjälpe inte!
Det var väl där du menade?
Undrar var jag sätter in koden som finnns i filen du länkade till vilket dokument skall detta in på ?
Min phpbb finns under phpnuke!
Tackar så mycket på förhand!
Conny!
Det var väl där du menade?
Undrar var jag sätter in koden som finnns i filen du länkade till vilket dokument skall detta in på ?
Min phpbb finns under phpnuke!
Tackar så mycket på förhand!
Conny!
- 2005-09-30 23:46
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: HJÄLP!!! Username???
- Svar: 4
- Visningar: 3682
HJÄLP!!! Username???
Tackar för svaret men vart stänger jag av html i ACPn och vad e ACPn?
Tack en än gång !
Conny!
Tack en än gång !
Conny!
- 2005-09-29 22:47
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: HJÄLP!!! Username???
- Svar: 4
- Visningar: 3682
HJÄLP!!! Username???
mina medlemmar kan inte använda tagen i clan namnet ex. =<[CLAN]>=Svenne? Varför detta?
Hur gör jag så att man kan använda taggen?
Finns det en annan lösning att man har ett inloggningsnamn till login men ett annnat som syns som Alias?
Hjälp!
SoldierBlue!!
Tackar på förhand!
Hur gör jag så att man kan använda taggen?
Finns det en annan lösning att man har ett inloggningsnamn till login men ett annnat som syns som Alias?
Hjälp!
SoldierBlue!!
Tackar på förhand!
