Hej på er. Jag kanske skriver en fråga som redan finns här. På mitt forum kan man registrera sig men det går inte att aktivera kontot. Är det någon som vet vad det är för fel då? Tacksam för svar
/Örjan
Sökningen fann 5 träffar
- 2006-04-20 09:10
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Registrering
- Svar: 1
- Visningar: 1855
- 2006-02-09 14:28
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: inloggning error
- Svar: 3
- Visningar: 3103
svar
Jag håll på med domän namnet som inte fungerade med www men nu är det fixat. annars vet jag inte
Du kan använda anv: lupo lösen: tillbaka
Du kan använda anv: lupo lösen: tillbaka
- 2006-02-09 13:55
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: inloggning error
- Svar: 3
- Visningar: 3103
inloggning error
när man ska logga in på mitt forum så kommer jag bara till "sidan kan inte hittas" Jag har tittat i databasens cookis och allting stämmer..
Mitt forum är http://www.brukare.com
Hur löser jag det? Tacksam för ett snabt svar
/örjan
Mitt forum är http://www.brukare.com
Hur löser jag det? Tacksam för ett snabt svar
/örjan
- 2005-10-19 17:30
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Kan inte logga in alls
- Svar: 3
- Visningar: 3223
- 2005-10-18 17:23
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Kan inte logga in alls
- Svar: 3
- Visningar: 3223
Kan inte logga in alls
Hej jag skulle instalera en MOD på mitt forum. När jag var klar så gick allt bra förutom att man inte kan logga in... jag hade gort en kopia av forumet så jag laddade upp den ingen. Men det går allafall inte att logga in... Hur löser man det? Tacksam för snabba svar
det blir bara sä har när jag ...
det blir bara sä har när jag ...
