Sökningen fann 5 träffar

av orjan.is
2006-04-20 09:10
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Registrering
Svar: 1
Visningar: 1855

Registrering

Hej på er. Jag kanske skriver en fråga som redan finns här. På mitt forum kan man registrera sig men det går inte att aktivera kontot. Är det någon som vet vad det är för fel då? Tacksam för svar

/Örjan
av orjan.is
2006-02-09 14:28
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: inloggning error
Svar: 3
Visningar: 3103

svar

Jag håll på med domän namnet som inte fungerade med www men nu är det fixat. annars vet jag inte

Du kan använda anv: lupo lösen: tillbaka
av orjan.is
2006-02-09 13:55
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: inloggning error
Svar: 3
Visningar: 3103

inloggning error

när man ska logga in på mitt forum så kommer jag bara till "sidan kan inte hittas" Jag har tittat i databasens cookis och allting stämmer..

Mitt forum är http://www.brukare.com

Hur löser jag det? Tacksam för ett snabt svar

/örjan
av orjan.is
2005-10-19 17:30
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Kan inte logga in alls
Svar: 3
Visningar: 3223

Hej, var det första modden?
Vad var det för modd?
Vad jag kan se använder du URLen http://brukare.com
Står det så i ACPn också?
Alltså
Generell administration -> Konfiguration -> Domännamn måste vara brukare.com
Generell administration -> Konfiguration -> Skriptsökväg måste vara /phpBB2/

/Holger ...
av orjan.is
2005-10-18 17:23
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Kan inte logga in alls
Svar: 3
Visningar: 3223

Kan inte logga in alls

Hej jag skulle instalera en MOD på mitt forum. När jag var klar så gick allt bra förutom att man inte kan logga in... jag hade gort en kopia av forumet så jag laddade upp den ingen. Men det går allafall inte att logga in... Hur löser man det? Tacksam för snabba svar

det blir bara sä har när jag ...